مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:452020-10-27اقتصادي

فارس من| فعالیت 10 واحد فراوری کشمش در قوچان


کشمش تولیدی در قوچان ازنظر مواد معدنی و غذایی یکی از بهترین نمونه های کشمش تولیدی است و این شهرستان دارای 10 واحد تولید و فراوری کشمش بوده که قریب به 12 هزار تن محصول بسته بندی را صادر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان در گفت وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر اینکه کشمش تولیدی در این شهرستان ازنظر مواد معدنی و غذایی یکی از بهترین نمونه های کشمش تولیدی است، گفت: 10 واحد فراوری کشمش در قوچان فعال هستند که این واحدها پس از بسته بندی قریب به 12 هزار تن کشمش تولیدی را صادر می کنند.

احمد کنعانی بابیان اینکه بیش از 5 هزار نفر نیز به صورت مستقیم در این واحدها فعالیت دارند، افزود: ازنظر فراوری کشمش مشکلی در این شهرستان وجود ندارد و به استانداردهای لازم رسیده ایم اما باید برخی وسایل و تجهیزات در این حوزه به روزرسانی شود.

وی با اشاره به اینکه از سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه استقبال می شود، بیان کرد: مجوز دو گرمخانه برای فراوری و بسته بندی کشمش نیز در سال جاری صادرشده تا فعالیت جدی تری در این حوزه صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فعالیت 10 واحد فراوری کشمش در قوچان

فارس من| فعالیت 10 واحد فراوری کشمش در قوچان